Переглянути всі підручники
<< < 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 > >>

 

гарно кажуть але затям собі що колись

можуть настати і такі часи коли нашої мови
не буде пам'ятати навіть найменший соловейко

тому не можна покладатися тільки на солов'їв дитино

1. Які художні засоби використовує поет, щоб передати графічні особливості нашої мови?

2. Чому, на вашу думку, у вірші багато пестливих слів?

3. Поясніть ритмічні особливості вірша. Чи є твір верлібром?

4. Як ви гадаєте, чому поезія написана у формі внутрішнього монологу?

5. Визначте ідею вірша. До чого закликає автор?

6. Хто ще з українських поетів називав нашу мову «солов'їною»?

МУЗИКА, ЩО ПІШЛА

Коли вона плелася в коси
— чом, скрипко, відвернулась пріч?
Як музику пустила босу
в таку непевну, звабну ніч?

Ох, смиче, теж дививсь куди ти? —
вже ж сивина спадає з пліч, —
як босу музику пустити
в таку непевну, звабну ніч?..

Візьму собі землі окраєць,
піду блукати по світах, —
хай тільки вітер завиває
в моїх розхристаних слідах...

О мамо, тату, як спитають,
куди ваш син подався з віч —
скажіть: він музику шукає,
що босою пішла у ніч.

1. Які поетичні образи постають у вашій уяві, коли читаєте вірш «Музика, що пішла»?

2. Визначте основний мотив твору.

3. Поясніть зміст вислову «боса музика». Які ще епітети трапляються у поезії? З'ясуйте їх роль.

 

Переглянути всі підручники
<< < 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 > >>
Hosted by uCoz