гарно кажуть але затям собі що колись можуть настати і такі часи коли нашої мови тому не можна покладатися тільки на солов'їв дитино 1. Які художні засоби використовує поет, щоб передати графічні особливості нашої мови? 2. Чому, на вашу думку, у вірші багато пестливих слів? 3. Поясніть ритмічні особливості вірша. Чи є твір верлібром? 4. Як ви гадаєте, чому поезія написана у формі внутрішнього монологу? 5. Визначте ідею вірша. До чого закликає автор? 6. Хто ще з українських поетів називав нашу мову «солов'їною»? МУЗИКА, ЩО ПІШЛА Коли вона плелася в коси Ох, смиче, теж дививсь куди ти? — Візьму собі землі окраєць, О мамо, тату, як спитають, 1. Які поетичні образи постають у вашій уяві, коли читаєте вірш «Музика, що пішла»? 2. Визначте основний мотив твору. 3. Поясніть зміст вислову «боса музика». Які ще епітети трапляються у поезії? З'ясуйте їх роль.
|