4. Сформулюйте ідею вірша «Мені однаково...» Тараса Шевченка. 5. Що таке філософська лірика? 6. Сформулюйте життєве кредо Івана Вишенського за однойменною поемою Івана Франка. 7. Визначте тему поеми Лесі Українки «Давня казка». 8. Визначте провідний мотив вірша Лесі Українки «Хотіла б я піснею стати». 9. Яка основна думка поеми Лесі Українки «Давня казка»? III 1. Розкрийте символіку поетичних образів у вірші Тараса Шевченка «Ой три шляхи широкії». 2. Зробіть схему наголошених та ненаголошених складів і визначте віршовий розмір та спосіб римування у вірші Тараса Шевченка: Минають дні, минають ночі, Минає літо. Шелестить Пожовкле листя, гаснуть очі Заснули думи, серце спить... 3. За допомогою схеми визначте віршовий розмір вірша Павла Грабовського «Швачка»: Рученьки терпнуть, злипаються віченьки... Боже, чи довго тягти? З раннього ранку до пізньої ніченьки Голкою денно верти. 4. Розкрийте алегоричний смисл поетичних образів у вірші Тараса Шевченка «Думи мої, думи мої». 5. Визначте поетичні образи та художні засоби у творі Тараса Шевченка «Минають дні, минають ночі», розкрийте їх роль. 6. Як виявляється тема гармонійної єдності людини з природою у зірші Лесі Українки «Давня весна»? 7. Визначте проблематику поеми Лесі Українки «Давня казка». 8. Розкрийте смисл поетичного образу зорі у вірші Лесі Українки «Ви щасливі, пречистії зорі». 9. Розкрийте зміст назви поеми Лесі Українки «Давня казка». IV 1. Розкрийте філософське спрямування поезій Тараса Шевченка. 2. Ким є Тарас Шевченко для українського народу? 3. Чому Івана Франка називають Каменярем? 4. У чому полягає актуальність поеми «Іван Вишенський» Івана Франка для наших сучасників? 5. Чи можна життя Івана Вишенського вважати подвигом? 6. Розкрийте, у чому полягає роздвоєність душі Вишенського за поемою Івана Франка. 7. Чим вас захоплює Леся Українка як людина і поетеса? 8. Зіставте образи поета і графа Бертольда у поемі Лесі Українки «Давня казка», зробіть висновки.
|