1. Які з вивчених літературних творів допомогли вам глибше пізнати життя, змусили задуматись над його проблемами? 2. Який з прочитаних творів справив на вас найбільше враження і чим саме? 3. Який літературний герой вам найбільше припав до душі і чим саме? 4. Чи співають у вашій сім'ї українські народні пісні? Які з них ваші улюблені? 5. Розкажіть про виникнення історичних пісень. Пригадайте їх тематику. Наведіть приклади. 6. Назвіть героїв народних дум та історичних пісень. Якими рисами характеру вони приваблюють? 7. Що таке філософська лірика? Хто з вивчених вами письменників звертався до цього літературного жанру? Наведіть приклади. 8. Процитуйте кілька афоризмів з вивчених у цьому навчальному році творів. Які з них вам найбільше сподобались і чому? 9. Які ілюстрації у підручнику здаються вам найяскравішими, найвдалішими? Обґрунтуйте свою відповідь. 10. Хто з українських письменників звертався до історичної тематики? Які їхні твори ви знаєте? 11. У яких назвах вивчених вами літературних творів є прихований алегоричний зміст? Розкрийте смисл цих назв. 12. Які морально-етичні проблеми порушували митці у вивчених вами творах? 13. З якого твору подано вислів: «Любо на волі дихнути»? Які ще твори на тему вільнолюбства ви читали? 14. Зіставте образи Марусі Богуславки із однойменної думи та Роксоляни з однойменної повісті Осипа Назарука. Що в них спільного? 15. Кого з письменників, які народилися у вашому регіоні, ви знаєте? Підготуйте стислу розповідь про життя і творчість одного з них і виступіть у класі. 16. Визначте, з яких творів і якого автора подані рядки: а) Не поет, у кого думки б) Зібрав війська сорок тисяч в) Заплакала Марусенька
|