Хотіла б я піснею стати Щоб геть аж під яснії зорі Лунали б тоді мої мрії 1. Самостійно проаналізуйте вірш «Ви щасливі, пречистії зорі», розкривши його ідейний зміст та художню форму. 2. У чому полягає автобіографічний характер вірша «Давня весна»? Як у ньому виражена тема гармонійної єдності людини і природи? Чим вразила вас ця поезія? 3. Розгляньте і опишіть репродукцію картини Олени Кириченко «Починається день» (с. 125). Чи співзвучний настрій героїні картини із ліричною героїнею вірша «Давня весна»? Обґрунтуйте свою відповідь. Як ви розумієте назву картини? Чи можна назвати цей твір живопису символічним? 4. Визначте основний пафос поезії «Хотіла б я піснею стати». Знайдіть у тексті епітети і порівняння, поясніть їх роль. 5. Який вірш Лесі Українки вам найбільше сподобався і чим саме? 6. Визначте, чим співзвучні ці поезії Лесі Українки із віршем Михайла Лєрмонтова «Парус», знайшовши текст у шкільній бібліотеці. 7. Вивчіть вірш «Хотіла б я піснею стати» напам'ять.
|